امنيت كشور در گرو تفكر بسيجی است

فرمانده مرکز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور گفت: تفكر بسيجی مهمترين عامل اقتدار و امنيت جامعه است. ایشان از خودگذشتگی، ايثار، توجه به ارزش‌های اخلاقی و رفتارهای مبتنی بر مبانی دينی، خلاق و پركار بودن از مهمترين شاخصه‌های تفكر دينی و بسيجی دانست و افزود : ايران با داشتن اين شاخصه‌ها توانست در مقابله با دشمنان در هشت سال دفاع مقدس به پيروزی برسد .

 

به گزارش ايثار واحد قزوين، سرهنگ فريبرز خزائی فرمانده مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور در بين همكاران بنياد قزوين گفت: از خودگذشتگی، ايثار، توجه به ارزش‌های اخلاقی و رفتارهای مبتنی بر مبانی دينی، خلاق و پركار بودن از مهمترين شاخصه‌های تفكر دينی و بسيجی است.

 

وی با اشاره به اينكه ايران با داشتن اين شاخصه‌ها توانست در مقابله با دشمنان در هشت سال دفاع مقدس به پيروزی برسد، افزود: در آينده نيز بايد با داشتن آن ها در برابر هر توطئه دشمن به پيروزی برسيم.

 

فرمانده مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور با بيان اينكه بايد بدانيم كه هر موقع اين شاخصه‌های ارزشمند در جامعه كمرنگ شود ضربات را از دشمن خواهيم خورد، يادآور شد: فرهنگ ايثار و شهادت ما را از فتنه‌های دشمنان در امان نگه می‌دارد.

 

خزائی به هفته بسيج اشاره كرد و گفت: اين نهاد به دستور امام خمينی(ره) در سال 57 تشكيل شده و هر روز كه از آن زمان فاصله می‌گيريم به عمق و رهبری خردمندانه و حكيمان اين امام بزرگوار بيشتر پی می‌بريم.

 

اين مسئول با اشاره به اينكه شكل‌گيری سازمان بسيج مستضعفان در زمانی رخ داد كه جنگی در ايران نبود، گفت: اين نهاد توانست به خوبی در هشت سال دفاع مقدس از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی محافظت كند.

 

فرمانده مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور افزود: بعد از پيروزی ايران در جنگ تحميلی، برخی افراد با ادامه فعاليت بسيج مخالف بودند ولی با حمايت‌های رهبر فرزانه انقلاب اين نهاد توانست با ادامه دادن ماموريت‌های خود در عرصه‌های مختلف پيشتاز باشد.

 

وی با اشاره به بيانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اينكه بسيج در آزمون‌ها موفق بوده و به موقع وظايف خود را انجام داده است، گفت: در آينده نيز اين نهاد بايد بتواند در زمان مقرر وظايفش را به خوبی انجام بدهد.

 

خزائی با بيان اينكه بسيجی به معنی عضو شدن در پايگاه بسيج نيست، گفت: برخی افراد جامعه پرونده بسيجی ندارند ولی با داشتن تفكر بسيجی در هر صحنه‌ای در نظام اسلامی از ديگران پيشقدم هستند.

 

فرمانده مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور به درگذشت مادر شهيد بابايی اشاره كرد و گفت: ايشان در تربيت فرزندان موفق بودند و توانستند فرزندی همچون شهيد بابايی را تحويل جامعه بدهند.

 

وی با بيان اينكه شهيد بابايی متعلق به مردم استان قزوين و ايران نيست، گفت: اين شهيد بزرگوار به تعبير بنده الگوی جهانی است چرا كه ايشان در آموزش‌های خدمت كه در كشور بيگانه ديدند، مبانی دينی و ارزش‌های اسلامی خود را حفظ كردند و توانستند بهترين معرفی از يك فرد مسلمان ايرانی و اسلامی را به رخ جهانيان بكشانند.

 

اين مسئول افزود: شهيد بابايی از روحيه ارزشمند و معنوی برخوردار بودند و اعتقادات دينی او بر جايگاه نظامی و درجات آن غلبه داشت كه اين مطلب موجب جاودانگی انسان‌ها در دنيا و آخرت می‌شود.

فرمانده مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور در پايان گفت: برای شهيد بابايی و والدين مكرمه او علو درجات را از خداوند متعال مسئلت داريم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,